Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
Кіру
AA+
Костанайская область г. Рудный ул. 50 лет Октября 76
8 (714 31) 9 12 83
Мы приняли ваш запрос и в скором времени обработаем его! К сожалению, мы не смогли отработать ваш запрос.
Задать вопрос
Жүгіру жолы • Қазіргі заманғы мектеп-лицей-бұл баланың кең білім тәжірибесін жинақтайтын орын
ҚОСТАНАЙ ОБЛЫСЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ "РУДНЫЙ ҚАЛАСЫ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ № 4 МЕКТЕП-ЛИЦЕЙІ" КММ
AA+
+7 (777) 777-77-77
Вход в аккаунт kz
№4 мектеп-лицейі 1977 жылы жалпы білім беретін мектеп ретінде ашылды, бірақ 1980 жылы алғашқы математикалық сыныптар пайда болды.
Толығырақ

 

 

Мектеп туралы

№4 мектеп-лицейі 1977 жылы жалпы білім беретін мектеп ретінде ашылды, бірақ 1980 жылы алғашқы математикалық сыныптар пайда болды. Көптеген жылдар бойы мектеп «Математиканы тереңдетіп оқытатын №4 орта мектебі» деп аталды және тек 2013 жылы ғана мектеп-лицей мәртебесін алды. Бүгінгі күні бұл қаланың ең үлкен мектептерінің бірі, 2019-2020 оқу жылында №4 мектеп-лицейінде 53 сыныпта - 1360 оқушы білім алуда. Педагогтар ұжымы - 90 адам, оның 56%-ы бірінші және жоғары санатты, олардың 22-сі  педагог-зерттеушілер.

Толығырақ
Білім
Бастауыш мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.
Орта мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.
Жоғарғы мектеп-бұл баланың өміріндегі өзіндік құнды, түбегейлі жаңа кезең: ол білім беру мекемесінде жүйелі оқытуды бастайды, оның сыртқы әлеммен өзара әрекеттесу аясы кеңейеді, әлеуметтік мәртебесі өзгереді және оның өзін-өзі көрсету қажеттілігі артады. Осы кезеңде оқу іс-әрекетінің негіздері, танымдық қызығушылықтар мен танымдық ынталандыру қалыптасады. Қолайлы оқу жағдайында баланың өзін-өзі тануы мен өзін-өзі бағалауы қалыптасады.

Пайдалы ресурстар

Біз картада